شرکت پویا تجهیز سیستم نیوساد در زمینه فروش ، طراحی و  اجرای کانال های پلی یورتان و همچنین تولید متعلقات کانال پلی یورتان بابهره گیری از نیروهای فعال وباتجربه و دستگاهها وتجهیزات بروز از سالها قبل فعالیتش را آغاز نموده و از ابتدای فعالیت درزمینه صنعت تهویه مطبوع تجهیز و به مرحله بهره برداری رسانده است.

این شرکت از مراحل طراحی, ساخت ونصب کلیه تجهیزات تهویه مطبوع همراه شما مشتریان عزیز می باشد.وهمواره درتلاش است بهترین خدمات را برای مشتریان گرامی عرضه نماید.

شرکت پویا تجهیز سیستم نیوساد به صورت مستمر در حال فعالیت و ارائه خدمات تخصصی در زمینه های فروش ،طراحی واجرای انواع مدل کانال های پلی یورتان مشغول به همکاری بوده و می باشد . تعهد ومسئولیت پذیری از جمله مزایای مجموعه ماست.شرکت پویا تجهیز سیستم نیوساد با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها، وخط تولید، در راستای بهینه سازی مصرف انرژی در خدمت مردم سراسر ایران می باشد.

این مجموعه یکی از وظایف اصلی خود را افزایش دانش فنی در ساخت کانال پیش عایق پلی اورتان , کانال پیش عایق ,کانال گالوانیزه ,کانال فلکسیبل کشور می داند و تولید متعلقات کانال پلی یورتان از جمله: فلنج,اف,یو,بندکشویی و.. می باشد.

کانال پیش عایق بخش کلیدی سیستم تهویه مطبوع مرکزی است. نقش بسیار مهمی در تنظیم هوای ساختمان ها دارد. وضعیت هوا و ظاهر ساختمان ها با کیفیت کانال مرتبط است. مواد مورد استفاده برای کانال به منظور برآورده کردن تقاضا برای کیفیت بالاتر و بالاتر، احترام بیشتر به محیط زیست و افزایش صرفه جویی در انرژی به طور مداوم در حال تغییر است. بسیاری از مواد و سیستم‌های مختلف و غیره به‌عنوان جایگزینی برای ورق فلزی گالوانیزه که به‌طور سنتی استفاده می‌شود، ساخته شده‌اند،  به نظر می رسید که استفاده از کانال پیش عایق هوا در بازار جهانی کانال به جای سیستم های کانال سنتی، درحال گسترش می باشد. کانال پیش عایق به طور پیوسته توسعه یافته و در سراسر جهان گسترش یافته است، زیرا کاربرد آن به تدریج در هر نوع سیستم توزیع هوا گسترش یافته است: صنعتی، عمرانی و تجاری برای ساخت کانال های هوا در سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع.، کانال پیش عایق دارای دو نوع پانل است:

ضخامت ۲۰ میلی متر – داخلی

ضخامت ۳۰ میلی متر – در فضای